Mijn Series +

Thriller / Oorlog
Miniserie, 360 minuten

ontwikkeld door Stephen Uhlander en Mette M. Bølstad
met Aksel Hennie, Tuva Novotny en Atheer Adel

In Nobel komen twee verhalen samen als de Noorse luitenant en familieman Erling Riiser terugkeert na een missie in Afghanistan en een pion wordt in een internationaal politiek steekspel. Terwijl de inzet groeit, moet hij beslissen hoe ver hij wil gaan in de naam van vrede.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
Ik dacht bijna zeker te weten dat de serie uit 8 episodes bestond het is trouwens een prima serie die ook wel de Noorse Homeland wordt genoemd. Nobel (TV Series 2016– ) - Episodes - IMDb Ook interessant is te zien hoe de Noorse luitenant Erling Riiser omgaat met de belangen en het werk van zijn vrouw die tegengestelde doelen hebben.