Mijn Series +

In with the Flynns - Seizoen 2 (2012)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Bill Martin en Mike Schiff
met Will Mellor, Niky Wardley en Warren Clarke

In with the Flynns speelt zich af in Manchester, Engeland en draait om het gezin de Flynns. Dit gezin bestaat uit Liam Flynn (Will Mellor), zijn vrouw Caroline (Niky Wardley) en hun kinderen Chloe (Orla Poole), Steve (Daniel Rogers) en Mikey (Lorenzo Rodriguez). Liam en Caroline zijn begin dertig en proberen hun kinderen zo goed mogelijk op te voeden terwijl ze ook nog eens allebei een baan hebben. Tommy (Craig Parkinson), de broer van Liam, maakt het allemaal nog erger door er een potje van te maken wanneer hij poogt te helpen.

1. The Tandyman
  2. Liam Flynn, Party Legend
  3. Life Is Sweat
  4. You're Only Young Twice
  5. Secrets and Wives
  6. Frozen Assets

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.