Mijn Series +

Kees & Co - Seizoen 1 (1997)

Alternatieve titel: Kees en Co

Nederland

ontwikkeld door Andrew Marshall
met Simone Kleinsma, Rik Hoogendoorn en Esther Roord

Kees & Co bestaat uit drie verschillende delen uit het leven van Kees Heistee. De serie gaat over het gezin Heistee en haar beste vriendin en tevens overbuurvrouw Sonja. In de laatste twee seizoenen speelt de familie Speijer een grote rol in het leven van Kees.

1. Kees
  12. Sonja
avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Kees & Co:

Vele saaie afleveringen passeren de revue (nergens grappig). Slap acteerwerk en
een treurige cast waar ik al verdomd snel op uitgekeken was. Halve ster van mijn
kant voor seizoen 1, meer kan ik er helaas niet van maken.

Ik vond het altijd wel grappig.

avatar van jerome998
De eerste 5 seizoenen altijd heel leuk gevonden. Rik Hoogendoorn stal vaak de show. De laatste 3 seizoenen zonder hem waren een stuk minder.

avatar van joolstein
Een van de dieptepunten van Nederlandse tv. Er waren er al veel en er zullen er nog veel volgen!

avatar van daan258
Ik zal precies hetzelfde schrijven wat ik ook heb neer gezet bij SamSam - Seizoen 1 (1994)

Jammer dat dit soort sitcoms niet meer gemaakt worden op de Nederlandse televisie. Wat je nu allemaal ziet is alleen maar bagger.
Dit waren nog best vermakelijke series om naar te kijken. Nu het na jaren weer herhaald werd op tv heb ik even dit eerste seizoen meegepikt en prima ermee vermaakt.