Mijn Series +

De Man met de Hamer - Seizoen 1 (2013)

Nederland

met Jeroen Krabbé, Martijn Krabbé en Olga Zuiderhoek

Na ruim twintig jaar afwezigheid staat de energieke Kasper totaal onverwacht op de stoep bij het veilinghuis van zijn vader. Die is op zijn zachts gezegd onaangenaam verrast. Kasper vertrok destijds om duistere redenen met de noorderzon naar het buitenland, maar wil nu graag, tot groot ongenoegen van zijn vader, zijn leven in Nederland weer oppakken. Terwijl zich tussen de twee een haat-liefdeverhouding ontwikkelt, wordt stukje bij beetje ontrafeld wat zich vroeger in de familie heeft afgespeeld en wat de werkelijke reden is dat Kasper ooit halsoverkop zijn ouderlijk huis heeft verlaten.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
Wederom een geslaagde Nederlandse serie met een werkelijk schitterende cast , aangenaam kijkvoer.