Mijn Series +

Green Wing - Seizoen 1 (2004)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

ontwikkeld door Victoria Pile
met Oliver Chris, Stephen Mangan en Olivia Colman

Green Wing is een Britse komische serie die zich afspeelt in een ziekenhuis. Het verhaal volgt de persoonlijke wisselvalligheden in het leven van de personages die allen werken in East Hampton Hospital Trust. De doktoren en het overige personeel houden zich vooral met elkaar bezig en dit gaat niet bepaald van een leien dakje.

1. Caroline's First Day
  7. Tangled Webs
  8. Slave Auction
  9. Emergency
avatar van AOVV
Prettig gestoorde Britse sitcom, die vooral lekker wegkijkt maar toch niet helemaal weet te overtuigen. Personages als Alan Statham zijn natuurlijk geweldig, maar er zit toch wat veel kaf bij het koren, en de slotaflevering werd me ook wat te chaotisch afgeraffeld.

Desalniettemin: gewoon erg vermakelijke tv!

3,5 sterren