Mijn Series +

Blå ögon - Seizoen 1 (2014-2015)

Alternatieve titel: Blue Eyes

Zweden
Drama / Thriller

ontwikkeld door Petra Revnue, Jorgen Hjerdt, Fredrik Morheden, Zoula Pitsiava, Mia Sohlman, Alex Haridi en Robert Aschberg
met Louise Peterhoff, Sven Nordin en Karin Franz Körlof

Terwijl Zweden zich voorbereidt op de verkiezingen, wordt de conservatieve politica Annika Nilsson vermoord en verdwijnt de stafchef van het Ministerie van Justitie onder mysterieuze omstandigheden. De Minister van Justitie vraagt zijn voormalig stafchef Elin Hammar terug te keren in haar oude functie. Elin ziet haar kans schoon om haar carrière nieuw leven in te blazen. Ze wordt zich echter al snel bewust van vreemde incidenten binnen het departement. Hoe dieper ze graaft, hoe meer ze verstrikt lijkt te raken in een samenzwering van een extreemrechtse groepering die alles op alles zet om de uitkomst van de komende verkiezingen te beïnvloeden.

1. Festen Kan Börja
  8. Svallvågen
  9. Kölvattnet
  10. En Söndag i September
avatar van DjFrankie
Fijne Zweedse politieke serie die na 1 seizoen nog niet klaar is.
Met weer veel bekende acteurs uit andere series.