Mijn Series +

Frequency - Seizoen 1 (2016-2017)

Drama / Mystery

ontwikkeld door Jeremy Carver
met Peyton List, Riley Smith en Devin Kelley

Dankzij een tijdslus vindt een jonge rechercheur haar dood gewaande vader terug en krijgt ze de kans in te grijpen in zijn verleden. Maar is dat wel zo'n veilig plan? Ze ontwikkelen een geheel nieuwe relatie terwijl ze samen werken aan een onoplosbare moordzaak. Ze krijgen te maken met onbedoelde gevolgen van het zogeheten ''butterfly effect''.

1. Pilot
  10. The Edison Effect
  11. Negative Copy
  12. Harmonic
  13. Signal Kiss
Eerste vier afleveringen kijken lekker weg en vervelen tot nu toe voor geen moment. Als ik dan toch moet zeuren dan had ik een andere vrouwelijke hoofdrolspeelster genomen , ja alleen maar omdat ze niet zo mooi is.

avatar van MinoltaMan
Leuke serie die lekker wegkijkt. Er zitten best wat interessante wendingen in die je verder laten kijken.

Als je de film gezien hebt krijg je al snel het "Hé dat heb ik al eens gezien!" gevoel, maar dat duurt niet lang.

Het is een volwaardig afgesloten seizoen, maar men heeft een klein deurtje open laten staan....

avatar van theo79
Hier net de eerste aflevering van gekeken en die vond ik zeer goed. Hier hou ik wel van. Hoop alleen dat ze dit alle afleveringen interessant weten te houden. De gelijknamige film vond ik destijds ook erg vermakelijk.

avatar van theo79
Inmiddels heb ik hier 7 afleveringen van gezien en ik vind het nog steeds erg goed. Een interessant verhaal wat in een juist tempo gebracht wordt. Als de tweede helft van het seizoen net zo goed blijft dan gaat deze serie hoog scoren bij me.

avatar van theo79
Heb net de laatste aflvering gekeken en ik vond dit een geweldig goede serie. De serie is op zich aardig afgerond maar heeft zelfs nog op het web een 3,5 minuut epilog als definitieve afsluiting. De link zal ik hier plaatsen voor de eventuele belangstellenden:

Frequency CW Series Epilogue - The Unaired Final Series Ending on Vimeo

Ik kom qua score beduindend hoger uit dan wat hier het gemiddelde is omdat ik het echt zeer boeiend vond om te zien.

avatar van LikeAJedi
Ik heb me erg vermaakt met deze serie en vond hem ook erg sterk, ben het daarom ook niet met alle kritiek eens.