Mijn Series +

Noorwegen
Komedie / Drama

ontwikkeld door Øystein Karlsen en Kristopher Schau
met Atle Antonsen, Tuva Novotny en Anders Baasmo Christiansen

Dag is een therapeut gespecialiseerd in huwelijksadvies maar vindt vooral dat mensen in eenzaamheid zouden moeten leven. Hij haat het om tijd door te brengen met mensen, al maakt hij een uitzondering voor zijn beste vriend Benedikt. Wanneer Dag door zijn zus Marianne aan Eva gekoppeld wordt, zal hij echter wel met mensen moeten leren omgaan.

1. Alene Er Ingen det Svakeste Leddet
  8. To Er det Ensomste Tallet av Alle
  9. Speed for Galleriet
  10. Verden Banket På, Jeg Låste
avatar van Lennonlover
Wat een prachtserie vol tegenstrijdigheden: gemakkelijk maar ook poëtisch, grappig en tegelijk donker. Hele grappige personages die je snel leert kennen en logische keuzes maken. Liefdesspel tussen Dag en Eva is prachtig.
Het eindbeeld van de laatste aflevering is één van de mooiste afsluiters van een seizoen ooit.