Mijn Series +

I Am Weasel - Seizoen 1 (1997)

Alternatieve titel: I.M. Weasel

Animatie / Komedie

ontwikkeld door David Feiss
met de stemmen van Charlie Adler, Michael Dorn en Dom DeLuise

Weasel, een hyperintelligente wezel die in alles slaagt, en daarbij ook nog eens een vriendelijk karakter heeft en vele goede daden verricht. De mensen zijn daarom dol op hem. Baviaan, de tweede hoofdpersoon, is daarom vreselijk jaloers op hem. Baboon is een eigenwijze en domme baviaan, die door zijn gedrag voortdurend alles in de soep laat lopen. Meestal weet hij zichzelf daardoor dermate in de problemen te brengen, dat nota bene Weasel moet helpen.

1. This Bridge, Not Weasel Bridge
  11. Happy Baboon Holidays
  12. I Am Ambassador
  13. I, Architect
avatar van The Oceanic Six
Flinke tegenvaller na de voorgaande weken Cow and Chicken opnieuw te hebben gezien. Weasel en Baboon zijn niet zo leuk, beiden zijn vaker irritant dan geestig. Ook de verhaallijnen zijn weinig aan. Ik weet dat the Red Guy ook in de serie zit, maar ieder geval niet in seizoen 1. Hoop dat we snel afleveringen met hem krijgen, want hij was ook de ster van Cow and Chicken.