Mijn Series +

Everybody Loves Raymond - Seizoen 1 (1996-1997)

ontwikkeld door Philip Rosenthal
met Ray Romano, Patricia Heaton en Doris Roberts

De familie Barone bestaat uit Raymond Barone, een succesvol sportjournalist, die samen met zijn vrouw Debra een heeft hebben, Ally, en de tweeling Michael en Geoffrey. Ze wonen tegenover Raymonds ouders; de stoïcijnse Frank en de bemoeizuchtige Marie. Daarnaast heeft Raymond nog een oudere broer, de gescheiden politieagent Robert, die regelmatig in en uit loopt.

1. Pilot
  19. The Dog
  20. Neighbors
  21. Fascinatin' Debra
  22. Why Are We Here?
Voor Robert en de vader (soms die moeder) nog twee sterren.

avatar van Bottleneck
Beetje een guilty pleasure voor me, vind vooral het samenspel tussen de norse Frank en de rest leuk. Het zijn allemaal wel echt typetjes die ze spelen maar het komt soms verrassend grappig uit de hoek, ook al is het braaf.

M'n favoriete aflevering is wanneer de mannen zogenaamd in therapie zijn met z'n drieën, op aandringen van de vrouwen, maar ondertussen erop uit gaan en niet weten dat de therapeut al een tijdje dood is.