Mijn Series +

Drop Dead Diva - Seizoen 1 (2009)

Drama / Komedie

ontwikkeld door Josh Berman
met Brooke Elliott, Margaret Cho en Jackson Hurst

Deb Dobson is een oppervlakkige vrouw met aspiraties om model te worden. Ze heeft een relatie met de advocaat Grayson Kent. Haar beste vriendin, Stacy Barret, is even oppervlakkig als zijzelf is. Als ze op weg is naar een auditie, krijgt ze een ongeluk en sterft ze. Op hetzelfde moment wordt de met overgewicht en een slecht zelfbeeld kampende advocate Jane Bingum op kantoor doodgeschoten door een boze bedrogen man. Deb Dobson komt in de hemel terecht en wordt daar aan een onderzoek onderworpen. Er moet tenslotte bepaalt worden of ze naar de hemel mag of toch naar de hel gestuurd moet worden. Hier blijkt dat ze niet slecht en niet goed is, wat de nodige problemen oplevert voor Fred. Hij moet tenslotte de beslissing nemen. Deb vindt het allemaal te lang duren en neemt het heft in eigen handen. Ze wordt teruggestuurd naar de aarde en komt in het lichaam van Jane terecht. Ze neemt niet alleen haar lichaam over, maar ook haar leven. Gelukkig heeft ze wel de beschikking over Jane haar kennis van de wet en haar hyperintelligente brein.

1. Pilot
  10. Make Me a Match
  11. What If?
  12. Dead Model Walking
  13. Grayson's Anatomy

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.