Mijn Series +

The Good Wife - Seizoen 1 (2009-2010)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Michelle King en Robert King
met Julianna Margulies, Matt Czuchry en Christine Baranski

Alicia Florrick leidt een rustig leven als moeder en echtgenote van een prominent openbaar aanklager, maar moet haar identiteit als `de vrouw van' inruilen wanneer haar man Peter in de gevangenis belandt na een seks- en corruptieschandaal. Alicia pakt uit financiële nood haar oude beroep van advocate weer op en moet zich dubbel bewijzen: ten opzichte van haar competitieve collega's, én tegenover de spottende buitenwereld.

1. Pilot
  21. Unplugged
  22. Hybristophilia
  23. Running
avatar van theo79
Hier de eerste aflevering van gekeken en dat was zeker wel goed te doen. Vraag me nu alleen af of elke aflevering een nieuw verhaal en of zaak is of dat er ook een rode lijn door deze serie zit? Ik hou er namelijk wel van als dr een rode draad door het verhaal zit.