• 8.557.468 stemmen

Outlaws, The - Seizoen 1 (2021)

Show titel: Outlaws, The

Afleveringen: 6

Speelduur: 6 uur

Ontwikkeld door: Stephen Merchant en Elgin James

Met: Christopher Walken, Stephen Merchant en Eleanor Tomlinson

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Datum van release: maandag 25 oktober 2021

Eerst uitgezonden op: BBC One (Verenigd Koninkrijk)

Plot Outlaws, The

De serie volgt zeven vreemden, 'The Outlaws', die afkomstig zijn uit verschillende lagen van de bevolking. Ze moeten een taakstraf uitzitten in Bristol. Terwijl ze betrokken raken bij elkaars leven, ontdekken ze een zak vol geld, zonder te beseffen dat enkele gevaarlijke criminelen op zoek zijn naar dat geld. Dat brengt hen in een benarde positie.

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. Aflevering 1

DjFrankie

Grappige serie, heb er nu 1 afl van gezien maar zeker de moeite waard

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Leuke serie, kan dit soort humor wel waarderen

ZAP!

Beetje rare mix van komedie, spannende jeugdserie en meer serieus drama en misdaad.

Eén aflevering gezien, zal mij benieuwen of ik er volgende week aan denk om de 2e ook te checken...

Rhianne Barreto en Gamba Cole lijken vooralsnog de hoofdrollen (prima) te vertolken, al is Walkens (verrassende, want hoe vaak zat / zit die nou in BBC tv-serie producties?)) rol niet klein te noemen.

ZAP!

Afl. 2 gezien. Het is best leuk als je 't niet (te) serieus neemt, de acteurs maken het.

ZAP!

Het wordt steeds leuker, vooral door de cast, maar ook door de sympathieke toetsen in het verhaal.

Nog steeds niet al te series te nemen...

ZAP!

Uiteindelijk is dit het toch niet helemaal. De laatste aflevering mengt weerom serieuze misdaad met een soort a-realstisch-optimistische comedy en, hoe goed de bedoelingen ook mogen zijn en hoe leuk de cast het ook doet, de plank vol raken lukt zo gewoon niet.

2,5*.