Mijn Series +

McDonald & Dodds - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Thriller / Misdaad

ontwikkeld door Robert Murphy
met Jason Watkins, Tala Gouveia en James Murray

Inspecteur Dodds is een ervaren, stille en bescheiden rechercheur uit Bath. Hij moet gaan samenwerken met de nieuwe hoofdinspecteur McDonald, een gedreven en zelfverzekerde agente die is overgeplaatst vanuit Zuid-Londen. Wanneer Dodds voor het eerst in tien jaar weer in de frontlinie komt, ontdekt hij een verborgen talent voor het ontcijferen van puzzels. Uiteindelijk smeden de twee, die ogenschijnlijk niets met elkaar gemeen hebben, een effectief partnerschap.

1. The Fall of the House of Crockett
  2. The Wilderness of Mirrors

avatar van DjFrankie
Weer een nieuwe serie op BBC first, in de stijl van Midsomer.