Mijn Series +

Break Free - Seizoen 4 (2019)

1 stem

Nederland
Documentaire

ontwikkeld door Geertjan Lassche
met Chris Zegers

In het vierde seizoen van Break Free staan vijf jonge passagiers van de MH17-vlucht centraal. Het toestel stortte vijf jaar geleden neer in Oekraïne, op 17 juli 2014. Familie en vrienden vertellen hierin de levensverhalen van Tallander Niewold (22), Sascha Meijer (24), Paul Goes (33), Darryl Gunawan (19) en Laurens van der Graaff (30). Zij waren allen op weg naar Azië, om de reis van hun leven te maken. Een indrukwekkend eerbetoon waarin nabestaanden troost putten door het ervaren van de reis die deze jonge mensen wilden maken.

1. MH17 - Tallander Niewold
  2. MH17 - Sascha Meijer
  3. MH17 - Paul Goes
  4. MH17 - Darryl Gunawan
  5. MH17 - Laurens van der Graaff

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.