Mijn Series +

Accused: A Mother on Trial (2020)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire / Misdaad
Miniserie, 168 minuten

ontwikkeld door Jonathan Smith, Sam Collyns, Clare Sillery en Emily Smith
met de stem van Sheila Atim

Een Amerikaanse jonge moeder genaamd Ashley Ard wordt beschuldigd van het vermoorden van haar pasgeboren baby, waarop ze 'The Most Hated Woman of Alaska' genoemd wordt. Haar straf kan oplopen tot 99 jaar in de gevangenis voor moord. Het hele strafproces duurt uiteindelijk maar liefst vijf jaar. Degenen die het dichtst bij haar staan, gaan op zoek naar de waarheid. Haar advocaat richt zijn pijlen op haar ex-man. Naarmate het proces vordert, komen er schokkende waarheden aan het licht.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Waar te zien?

avatar van ZAP!
stinissen - alleen nog op de BBC (Three), voor zover ik weet.

ZAP! schreef:
stinissen - alleen nog op de BBC (Three), voor zover ik weet.

Ok dank je ik wacht zo wie zo op de versie met subs.