Mijn Series +

Dream Home Makeover - Seizoen 2 (2021)

1 stem

Reality

met Shea McGee en Syd McGee

Echte gezinnen zoeken naar het perfecte huis dat bij hun eigen unieke stijl past. Shea en Syd McGee van Studio McGee maken hun dromen waar. De renovatie-experts komen bij de mensen thuis, leren hen persoonlijk kennen en weerspiegelen vervolgens hun persoonlijkheden in de stijl van het interieur. Met grote zorg hebben ze maar een doel voor ogen, hun klanten gelukkig maken.

1. Luxury Estate
  2. Midcentury Makeover
  3. Bath Hideaway
  4. Restoring History
  5. Mountain Retreat Makeover
  6. Bedroom Oasis

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.