Mijn Series +

Fate: The Winx Saga - Seizoen 1 (2021)

Verenigd Koninkrijk / Italiƫ
Drama / Actie

ontwikkeld door Brian Young en Iginio Straffi
met Abigail Cowen, Danny Griffin en Hannah van der Westhuysen

Fate: The Winx Saga is een coming-of-age verhaal over vijf feeën die op het magische internaat Alfea in de 'Otherworld' leren hoe ze hun krachten kunnen beheersen. Ondertussen ontdekken ze ook nog eens hoe ze moeten omgaan met liefde, rivaliteit en de monsters die een bedreiging voor hun bestaan vormen.

1. To the Waters and the Wild
  2. No Strangers Here
  3. Heavy Mortal Hopes
  4. Some Wrecked Angel
  5. Wither into the Truth
  6. A Fanatic Heart
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 22 januari te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.