Mijn Series +

Trigonometry - Seizoen 1 (2020)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Komedie

ontwikkeld door Effie Woods en Duncan MacMillan
met Thalissa Teixeira, Gary Carr en Ariane Labed

Gemma en Kieran zijn een stelletje. Het koppel woont samen in Londen, maar kan door de magere baantjes als café-eigenaresse en verpleegkundige hun huur amper betalen. Omdat ze hun huis echt niet uit willen besluiten ze samen opzoek te gaan naar een derde huisgenoot die bij hen kan intrekken. Het gevolg? De nieuwkomer zorgt ervoor dat de flat gevoelsmatig groter lijkt in plaats van kleiner. Geleidelijk aan wordt het leven makkelijker, leuker en beter met een extra paar handen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.