Mijn Series +

Een Zomer als Geen Andere (2020)

Belgiƫ
Documentaire
Miniserie, 157 minuten

met Rudi Vranckx, Romano Prodi en Herman Goossens

In de winter brak COVID-19 uit. In de lente zat de wereld in lockdown. En de zomer werd er één als geen andere. Rudi Vranckx reisde met een camper door Europa op zoek naar de impact van het coronavirus. Hij wil het niet in de eerste plaats hebben over de onmiddellijke gevolgen, maar onderzoeken wat er ons te wachten staat op lange termijn. Wordt het ooit nog zoals vroeger? Zal Europa er anders uitzien? Moeten we niet alleen naar virologen, maar ook naar klimaatwetenschappers luisteren? Heeft massatoerisme nog een toekomst?

1. Luxemburg - Frankrijk - Duitsland
  2. Zwitserland - Oostenrijk - Italië
  3. Italië

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.