Mijn Series +

When Calls the Heart - Seizoen 7 (2020)

Canada / Verenigde Staten

ontwikkeld door Michael Landon Jr.
met Erin Krakow, Jack Wagner en Pascale Hutton

In het begin van de twintigste eeuw verlaat een vrouw van goede komaf, Elizabeth Thatcher, de stad om lerares te worden in een Canadees mijnstadje. Wanneer het kolenbedrijf wil dat de weduwen van het stadje verhuizen om plaats te maken voor nieuwe mijnwerkers, bedenkt Elizabeth een plan om dit tegen te houden. De komst van nieuwe mijnwerkers in Coal Valley zorgt voor opwinding onder de vrouwen, maar het is Billy die indruk maakt op Elizabeth. Dit tot groot ongenoegen van Jack, die al een tijdje een oogje op Elizabeth heeft. Voor wie zal Elizabeth Thatcher uiteindelijk kiezen?

1. A Moving Picture
  7. Heart of a Writer
  8. Into the Woods
  9. New Possibilities
  10. Don't Go

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.