Mijn Series +

For Life - Seizoen 2 (2020-2021)

ontwikkeld door Hank Steinberg
met Nicholas Pinnock, Indira Varma en Joy Bryant

Aaron Wallace zit een levenslange gevangenisstraf uit voor een misdaad die hij niet heeft begaan. In de gevangenis schoolt hij zichzelf tot advocaat om zijn onschuld aan te tonen en de procederen voor andere gevangenen. Zijn zoektocht naar vrijheid wordt gedreven door zijn wanhopige verlangen om terug te keren naar de familie van wie hij houdt, en het leven terug te vorderen dat van hem is afgenomen.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13
  • volgende aflevering: woensdag 18 november (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.