Mijn Series +

For Life - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Hank Steinberg
met Nicholas Pinnock, Indira Varma en Joy Bryant

Aaron Wallace zit een levenslange gevangenisstraf uit voor een misdaad die hij niet heeft begaan. In de gevangenis schoolt hij zichzelf tot advocaat om zijn onschuld aan te tonen en de procederen voor andere gevangenen. Zijn zoektocht naar vrijheid wordt gedreven door zijn wanhopige verlangen om terug te keren naar de familie van wie hij houdt, en het leven terug te vorderen dat van hem is afgenomen.

1. Pilot
  10. Closing Statement
  11. Switzerland
  12. Closing Statement
  13. Fathers

Prima serie, na 3 afleveringen zit de serie al bijna tegen een 8 aan.

zeer goeie serie ( in een paar dagen helemaal gezien ) kijkt zeer lekker weg moeilijk m te stoppen om te kijken ) zie dat het al aangepast is van 12 naar 13 afleveringen ik heb een klein gevoel dat we een 2e seizoen krijgen