Mijn Series +

De Achtertuin van Jan Wolkers - Seizoen 1 (2002)

Nederland
Documentaire

met Jan Wolkers

Bij Jan Wolkers in de tuin valt van alles te beleven. In het voorjaar ziet het er blauw van de wilde hyacint en de bosanemoon, ''Alsof de hemel naar beneden is gevallen.'' In de herfst is het wachten op de eerste nachtvorst. ''Dan worden alle blaadjes juwelen. Die krijgen een zilveren randje, mooier dan het ooit in een juwelierszaak zult vinden.'' In zijn achtertuin ontpopt Jan Wolkers zich als groot liefhebber van de natuur. Zeventien wekelijkse afleveringen vol bijzondere ontmoetingen, poétische bespiegelingen en leuke tips.

1. Egelzusjes
  14. Tapijt van Blijdschap
  15. Dode Beesten
  16. Kikkerdril
  17. Vleermuis

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.