Mijn Series +

Ned and Stacey - Seizoen 2 (1996-1997)

Alternatieve titel: Ned & Stacey

ontwikkeld door Michael J. Weithorn
met Thomas Haden Church, Debra Messing en Greg Germann

Ned is een man in de reclamewereld van New York die graag hogerop wil komen in het bedrijf waar hij werkt, maar niet gepromoveerd wordt vanwege het feit dat hij niet getrouwd is. Op een avond in een café ontmoet hij journalist Stacey die zo snel mogelijk uit het huis van haar ouders wil verhuizen. De twee kunnen helemaal niet met elkaar opschieten, maar Ned meldt aan zijn baas dat hij de komende week gaat trouwen. Na wat onderhandelen met Stacey gaat zij akkoord met de deal en met een huwelijksceremonie waarvan iedereen gelooft dat deze echt is. Het stel gaat ook meteen samenwonen in het dure appartement van Ned waarna natuurlijk meteen de - komische - problemen beginnen.

1. The Other End
  8. Fifteen A-Minutes
  9. Prom Night
  10. Saved by the Belvedere
  11. Where My Third Nepal Is Sheriff

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.