Mijn Series +

Close Enough - Seizoen 1 (2020)

Komedie / Animatie

ontwikkeld door J. G. Quintel
met de stemmen van J. G. Quintel, Gabrielle Walsh en Jessica DiCicco

Een jong echtpaar uit Los Angeles probeert cool te blijven terwijl ze veranderen van een stel feestende twintigers naar dertigers die worstelen met het ouderschap. Ze moeten plots een dochter opvoeden, vechten met een loslopende buidelrat in hun appartement en gigantische gemuteerde spinnen ontlopen. De normale dingen waar je mee te maken krijgt als jonge ouders.

1. Quilty Pleasures / The Perfect House
  2. Logan's Run'd / Room Parents
  3. Skate Dad / 100% No Stress Day
  4. Prank War / Cool Moms
  5. Robot Tutor / Golden Gamer
  6. So Long Boys / Clap Like This
  7. First Date / Snailin' It
  8. The Canine Guy

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.