Mijn Series +

Nederland
Documentaire
Miniserie, 96 minuten

met Summer de Snoo, Jessica de Snoo en Joeri Boers

Ze is pas 11 jaar oud maar ze wordt nu al vergeleken met Doutzen Kroes: topmodel Summer de Snoo. De Rotterdamse, die binnenkort een contract in Milaan tekent, werd van mei 2019 tot januari 2020 gevolgd. Wat zijn haar drijfveren, hoe gaat ze om met alle kritiek en wat is de rol van haar ouders?

1. Picture Perfect - Multitalent
  2. Picture Perfect - Mediacircus
  3. Picture Perfect - Toekomst

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.