Mijn Series +

(Un)Well - Seizoen 1 (2020)

Documentaire / Reality

ontwikkeld door Stuart Fero, Ken Druckerman, Anneka Jones, Erica Sashin en Banks Tarver

Deze docuserie gaat dieper in op de lucratieve wellnesssector, die gezondheid en genezing belooft. Van het roken van ayahuasca tot het drinken van moedermelk, je vrijwillig laten steken door bijen, langdurig vasten, het gebruik van essentiële oliën en tantraseks. Elke aflevering richt zich op een specifieke behandeling, van extreem vastende aanhangers tot militaire veteranen die een bewustzijnsveranderende middelen tegen PTSS gebruiken. De serie wordt gedreven door persoonlijke verhalen, ook van tegenstanders, en afgewisseld met toelichting van experts.

1. Essential Oils
  2. Tantric Sex
  3. Bulking Up with Breast Milk
  4. Fasting
  5. Ayahuasca
  6. Bee Sting Therapy

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.