Mijn Series +

Barrie Barista en het Einde der Tijden - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Barrie Barista

Nederland

ontwikkeld door Flip van der Kuil
met Henry van Loon, Ilse Warringa en Theo Maassen

De wereld staat in brand, maar dat weerhoudt Barrie Barista er niet van om er alles aan te doen om zijn koffiebar overeind te houden. Barrie is ervan overtuigd dat een goede kop koffie elke situatie kan verbeteren. Barries klanten hebben hun prioriteiten tijdens de apocalyps echter totaal verkeerd liggen, waardoor zijn goede bedoelingen en optimisme faliekant mislukken.

1. Gratis WiFi
  2. Vegan Friday
  3. Gratis Revolver
  4. Chinees Nieuwjaar
  5. Special Coffee
  6. 1 Jaar

avatar van brawljeff
Leuk concept, waarbij ik toch een aantal keer hardop heb zitten lachen. Minpunt is dat je eigenlijk constant naar dezelfde sketch (persoon loopt een koffiebar binnen tijdens de apocalypse) zit te kijken, maar dan met net een ander personages. Op een gegeven moment weet je het wel. De scènes met Tom van Kalmthout (aflevering 6) en met Mert Ugurdiken (aflevering 3) vond ik het sterkste.