Mijn Series +

Lucas Tanner - Seizoen 1 (1974-1975)

ontwikkeld door Jerry McNeely
met David Hartman, Rosemary Murphy en Robbie Rist

Lucas Tanner is een voormalige honkbalspeler van de St. Louis Cardinals en schrijver voor het tijdschrift Sports Week. Nadat zijn vrouw Ellie en hun zoon Chip zijn omgekomen bij een auto-ongeluk, besluit Lucas onderwijzer te worden in de nabijgelegen buitenwijk St. Louis in Webster Groves, Missouri. Hij doceert Engelse en Amerikaanse literatuur aan de Harry S. Truman Memorial High School. Dit benadert hij op een idealistische manier en rebelleert tegen de geldende regels die hem ervan weerhouden verbinding te maken met de studenten.

1. A Matter of Love
  11. Merry Gentlemen
  12. Bonus Baby
  13. Pay the Two Dollars
  14. Those Who Cannot, Teach
  15. What's Wrong with Bobbie?
  16. Collision
  17. Why Not a Happy Ending?
  18. Shattered
  19. The Noise of a Quiet Weekend
  20. Requiem for a Son
  21. A Touch of Bribery
  22. One to One
  1. Lucas Tanner (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.