Mijn Series +

100 Dagen voor de Klas - Seizoen 1 (2020)

Nederland
Documentaire / Reality

ontwikkeld door Jeroen Mondria en Elleke Claessen
met Tim den Besten en Nicolaas Veul

Hoe is het om leraar te zijn op een middelbare school? Tim den Besten en Nicolaas Veul gaan aan de slag als buitengewoon stagiair op scholengemeenschap ISG Arcus in Lelystad. Een portret vol emotionele ups en downs van twee beginnende docenten. Tim geeft Nederlands op het VMBO en Nicolaas geschiedenis en maatschappijleer op het HAVO/VWO en VMBO. Hoe houd je orde in de klas? Wat is een goede les? Hoe win je het vertrouwen van pubers? En hoe ga je om met social media, pesten en gepest worden? Tim en Nicolaas ervaren in de praktijk hoe de leraar van nu alle ballen in de lucht probeert te houden en zetten hun eigen ervaringen af tegen die van hun begeleiders en collega’s.

1. Waar Zijn We aan Begonnen
  2. Voor de Leeuwen
  3. Tot Hier en Niet Verder
  4. Achter de Maskers
  5. Slijpen en Polijsten
  6. Waar Doe Je het Voor

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.