Mijn Series +

The Politician - Seizoen 2 (2020)

ontwikkeld door Ryan Murphy
met Gwyneth Paltrow, Ben Platt en Zoey Deutch

Payton Hobart, een rijke student uit Santa Barbara, weet al sinds zijn zevende dat hij president van de Verenigde Staten zal worden. Maar eerst zal hij moeten navigeren in het meest verraderlijke politieke landschap van allemaal: Saint Sebastian High School. Om verkozen te worden als 'Student Body President', een plekje op Harvard te bemachtigen en op zijn unieke pad naar succes te blijven, moet Payton zijn meedogenloze klasgenoten te slim af zijn zonder zijn eigen moraliteit en zorgvuldig vervaardigd imago op te offeren.

1. New York State of Mind
  2. Conscious Unthroupling