Mijn Series +

Love, Victor - Seizoen 1 (2020)

Drama / Romantiek

ontwikkeld door Isaac Aptaker en Elizabeth Berger
met Michael Cimino, Ana Ortiz en George Sear

Victor begint als een nieuwe student aan de Creekwood High School. Tijdens zijn eigen reis van zelfontdekking moet hij verschillende uitdagingen thuis aangaan, zich aanpassen aan een nieuwe stad en worstelt hij met zijn seksuele geaardheid. Als het allemaal te veel lijkt te worden, neemt hij contact op met Simon om hem te helpen bij het navigeren door de ups en downs van de middelbare school.

1. Welcome to Creekwood
  7. What Happens in Willacoochee
  8. Boy's Trip
  9. Who the Hell Is B
  10. Spring Fling

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.