Mijn Series +

Thriller
Miniserie, 443 minuten

ontwikkeld door David Eick en David Hubbard
met Aden Young, Sam Trammell en Laura Gordon

Na zich jarenlang koest gehouden te hebben, lijkt een beruchte seriemoordenaar opnieuw een moord te hebben gepleegd in Canaan. Rechercheur moordzaken Mike Serrato en decaan Leo Doyle zijn beiden nauw bij de zaak betrokken en komen met elkaar op ramkoers te liggen. Terwijl de mannen hun eigen demonen proberen te bedwingen, leidt de moord op een tiener ertoe dat ze elkaar proberen te gronde te richten.

1. California Dreamin'
  7. Alaska
  8. Rolling Thunder
  9. Best Life
  10. Salvare

Prima serie alleen een open einde dus misschien een 2de seizoen.

avatar van theo79
De eerste 4 afleveringen van deze serie bekeken. De eerste 2 vond ik nogal saai, maar daarna wordt het een stuk interessanter. Ben benieuwd naar de rest.

avatar van theo79
Ja toch wel een fijne serie. Ik moest er even inkomen, maar uiteindelijk is dit een zeer degeljjke serie. Dikke 3.5 ster wat mij betreft.