Mijn Series +

De Columbus - Seizoen 3 (2020)

Belgiƫ
Reality

ontwikkeld door Wim Lybaert
met Wim Lybaert, Lieven Scheire en Tom Van Dyck

In 'De Columbus' trekt Wim Lybaert eropuit met een bekende gast, op zoek naar het goede leven onderweg. Ze verplaatsen zich met een tot mobilhome omgebouwde bus: de Columbus. Die heet niet toevallig zo want Wim en zijn gast weten net als de ontdekkingsreiziger niet of ze hun eindbestemming zullen halen. Meer nog, ze weten vooraf zelfs niet wat die bestemming is. Dat beslist het toeval. Ze gaan zonder plan de wereld in en duwen een weekje op ‘pauze’. In elkaars gezelschap genieten ze van vrije tijd die echt vrij is. Door samen dingen te doen en te delen, komen ze dichter bij elkaar.

1. Lieven Scheire
  2. Ingeborg
  3. Tom van Dyck
  4. Dieter Coppens
  5. Tijs Vanneste
  6. Maaike Cafmeyer
  7. Slotaflevering
avatar van Esteban
Blij dat dit programma terug is. En toevallig ook allemaal gasten die ik best graag bezig zie, zélfs Ingeborg.