ad
  • 8.082.423 stemmen

El Día Menos Pensado (2020)

Show titel: El Día Menos Pensado

IMDb beoordeling: 7,3 (533)

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 6

Datum van release: zondag 29 maart 2020

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

El Día Menos Pensado

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. El Peso del Arcoíris

2. 2. El Despertar

3. 3. Sueño en Rosa

4. 4. El Tour de la Tensión

5. 5. Cuestión de Liderato

6. 6. El Día Menos Pensado

avatar van arnodw

arnodw

Knap relaas van seizoen 2019 bij wielerteam Movistar, met veel hoogtes en laagtes op zowel sportief vlak - winst in de Giro maar niet in de Tour en Vuelta - als op persoonlijk vlak - hoe zet je meerdere kopmannen in dezelfde ploeg op één lijn?

Niet-wielerfans laten deze miniserie beter links liggen, maar voor de aficionado's van de sport is het smullen geblazen.

avatar van AOVV

AOVV

Voor een wielerfanaat als ik was dit een bijzonder boeiende reeks om te bekijken. Het helpt natuurlijk als je de wielersport volgt, het blijft ook vooral binnen die niche interessant.

Movistar is één van de ploegen die al het langst meedraaien, als je al hun gedaantes meerekent. Boegbeeld Valverde rijdt al sinds 2005 voor ploegbaas Eusebio Unzue, een bijzondere prestatie. Natuurlijk is zijn blazoen niet helemaal schoon, en ik vind het ook jammer dat hij nooit zijn schuld heeft toegegeven, maar zeker zijn terugkeer na de schorsing heeft hem veel respect opgeleverd van mijnentwege. Je kan hem toch met gemak bij de allerbeste renners van de 21ste eeuw plaatsen.

3,5 sterren

avatar van Montorsi

Montorsi

Erg rommelig met veel talking heads. Juist interessante interne botsingen zie je niet en worden met woorden afgedaan.