Mijn Series +

Workin' Moms - Seizoen 4 (2020)

1 stem

Canada

ontwikkeld door Catherine Reitman en Philip Sternberg
met Catherine Reitman, Dani Kind en Juno Rinaldi

De serie volgt de levens van vier vrouwen terwijl ze een balans vinden tussen liefde, carrières en ouderschap. In elkaar treffen ze ondersteuning en uitdaging, ook als het leven tegenzit. Of het nu een identiteitscrisis, een kans op een grote baan, een post-partumdepressie of een ongeplande zwangerschap betreft - ze confronteren zowel het goede als het slechte met een fijne houding en humor. De onbevreesde Kate heeft haar gebreken en moet keuzes maken over lastige kwesties die haar thuis of het leven betreffen. Ze rekent op haar beste vriendin Anne, een 'no-nonsense' psychiater en moeder van twee kinderen. De charmante en onvoorspelbare Frankie fleurt elk duister moment op terwijl ze worstelt met haar eigen instabiliteit en relatieproblemen. Ten slot is er de lieve meid Jenny, die in het verleden bij een studentenclub voor vrouwen zat. Samen confronteren de vriendinnen de realiteit van wat het inhoudt een werkende moeder te zijn.

1. Charade
  2. Black Sheep
  3. The Man in the Mexican Mask
  4. No One's Coming
  5. To Lure a Squirrel
  6. Lice
  7. Bad Reputation
  8. Charlie and the Weed Factory

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.