Mijn Series +

Hoop en Wanhoop in het Midden-Oosten (2018)

Nederland
Documentaire
Miniserie, 164 minuten

De NTR besteedt in 2018 op een bijzondere manier aandacht aan het Midden-Oosten door middel van een televisieserie. Het is al decennialang vallen en opstaan in het Midden-Oosten. Door het verleden te belichten, hoopt de serie het Midden-Oosten dichterbij te brengen. In deze 4-delige documentaire worden vier sleutelmomenten in de geschiedenis van het Midden-Oosten worden uitgelicht.

1. Europese Grenzen (1916)
  2. Joodse Grenzen (1948)
  3. Arabische Grenzen (1956)
  4. Islamitische Grenzen (1979)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.