Mijn Series +

Outer Banks - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Josh Pate, Jonas Pate en Shannon Burke
met Charles Esten, Madelyn Cline en Drew Starkey

Een groep lokale tieners (de ‘Pogues’) gaan voor hun vakantie naar de Outer Banks van North Carolina. Wanneer een orkaan een einde maakt aan het zomerseizoen, veroorzaakt dit een reeks onwettige gebeurtenissen die de vrienden ertoe dwingen levensveranderende beslissingen te nemen. De zoektocht naar de vermiste vader van hun leider, verboden romances, een schattenjacht en het escalerende conflict tussen de Pogues en hun rivalen maken van hun zomer een vakantie vol mysterie en avontuur die ze nooit zullen vergeten.

1. Pilot
  7. Dead Calm
  8. The Runway
  9. The Bell Tower
  10. The Phantom
Leuk gegeven maar het is allemaal net niet serieus genoeg, jammer had potentie gehad.

Schatzoeken met tieners. Vond er aanvankelijk niks aan en het blijft allemaal iets te zoetsappig. Toch is er veel actie en is de intensiteit erg hoog in deze serie waardoor het interessant blijft. Er gebeurt gewoon continu eigenlijk wat . Had niet verwacht hier toch nog een voldoende voor te geven, ondanks het hoge GTST gehalte. 3*

Aardige serie........maar er had meer in gezeten.........toch zal ik seizoen 2 weer gaan kijken....3,5