Mijn Series +

How to Fix a Drug Scandal (2020)

Documentaire
Miniserie, 211 minuten

ontwikkeld door Erin Lee Carr
met Sonja Farak

Deze vierdelige docuserie draait om laboratoriummedewerkster Sonja Farak uit Amherst (Massachusetts), die verslaafd raakte aan de narcotica die ze moest testen. Farak vervalste duizenden testresultaten en opende daardoor de deur naar het ongedaan maken van honderden onrechtmatige veroordelingen. Door haar verslaving raakte het rechtssysteem behoorlijk beschadigd.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.