Mijn Series +

The Trial of Christine Keeler (2019-2020)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Miniserie, 354 minuten

ontwikkeld door Amanda Coe
met Sophie Cookson, James Norton en Ellie Bamber

1962, Londen. Christine Keeler is een model uit de middenklasse en treedt regelmatig op in clubs. Ze woont samen met haar vriend Johnny en leidt samen met hem een normaal leven. Christines leven komt op zijn kop te staan als ze te maken krijgt met serieuze beschuldigingen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.