Mijn Series +

Nederland
Documentaire
Miniserie, 139 minuten

ontwikkeld door Joost van Wijk

Negen mannen beramen in 1998 een grote inbraak in een Arnhemse villa, waarbij de vrouw des huizes in haar slaapkamer wordt doodgeschoten. Een vriendin van haar raakt licht gewond en wordt voor dood achtergelaten. De negen mannen worden enkele maanden later in de kraag gevat en verdwijnen vervolgens vijf tot twaalf jaar achter de tralies. Dat is kort samengevat de roofmoord die in de volksmond "De Arnhemse Villamoord" genoemd wordt. Maar is het werkelijk zo gegaan? Zijn deze mannen wel schuldig? En zo niet, wat kan er dan wel gebeurd zijn?

1. De Bekentenis
  2. De Geheime Informant
  3. Het Schampschot

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.