Mijn Series +

Killer Inside: The Mind of Aaron Hernandez (2020)

Documentaire / Misdaad
Miniserie, 201 minuten

ontwikkeld door Angus Wall en Geno McDermott
met Jamaal Lewis

Als een veelbelovende jonge American footballspeler uit Bristol, Connecticut, had Aaron Hernandez snel zijn belofte verzilverd en speelde hij op een topniveau in een universiteitsprogramma, voordat hij op 20-jarige leeftijd werd opgenomen in de National Football League. Maar in 2013, net nadat hij een 5-jarig contract van $40 miljoen heeft getekend bij de New England Patriots, wordt hij een begrip in de meest beruchte moordzaak waarbij een Amerikaanse atleet is betrokken sinds OJ Simpson. Hernandez's rechtszaken voor de brute moord op Odin Lloyd en twee mannen uit Boston leverden een reeks aan openbaringen op: een tumultueuze en vaak gewelddadige opvoeding, een groeiende fascinatie voor het bendeleven en andere ontdekkingen die een stroom van motivaties achter zijn gewelddadig gedrag veroorzaakten.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3

avatar van Xeeno
Aan de ene kant lijken die moorden in slechts enkele ogenblikken gepleegd te zijn.
Aan de andere kant waren ze al jarenlang in de maak.

Boeiende serie, met misschien soms net iets te lange afleveringen. Had aan het eind ook wel een beetje te doen met Aaron eerlijk gezegd.