Mijn Series +

Vintage Roads - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: Great British Car Journeys

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

ontwikkeld door Andrew Snowball
met Peter Davison en Christopher Timothy

Christopher Timothy en Peter Davison, al 40 jaar vrienden, kruipen samen in een klassieke auto en leggen de A30 af, een weg die uit de 18e eeuw stamt en de heren van Londen helemaal tot aan 'Land’s End' brengt. Dwars door de meest prachtige Britse landschappen. Onderweg ontmoeten ze andere gepassioneerde petrolheads die ons autoverleden in leven houden

1. Scotland
  2. England
  3. Wales
avatar van ZAP!
Tsja, wie kent ze niet, Peter Davison en Christopher Timothy, uit All Creatures Great and Small? Vast nog heel wat, tegenwoordig. Maar dit is wel echt voor de die hard fans. 1 afl. gezien en het is net te doen. Beetje informatief, beetje dollen, beetje landschappen, beetje vintage auto's en klaar. Ik verwacht precies hetzelfde voor de volgende 2 afl., maar dan in Wales en Engeland. Gezien op zender vd maand ONS.

2,5*.