ad
  • 8.081.129 stemmen

The End of the F***ing World - Seizoen 2 (2019)

Show titel: The End of the F***ing World

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 8

Datum van release: maandag 4 november 2019

• Netflix Bekijk seizoen 2 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The End of the F***ing World

Afleveringen Seizoen 2 (2019)

1. Aflevering 1

Bonnie, een getormenteerde jonge vrouw die net uit de gevangenis is vrijgelaten, is vastbesloten de dood van haar geliefde te wreken.

2. Aflevering 2

Net als Alyssa zich weer iets van een normaal leven heeft eigengemaakt, ontdekt ze dat het verleden nog niet klaar is met haar.

3. Aflevering 3

Na een ongemakkelijke ontmoeting in het café wordt Alyssa op de grote dag wakker met knagende twijfel over wat ze wil in het leven.

4. Aflevering 4

Een lekke band dwingt een onwaarschijnlijk drietal reizigers zijn toevlucht te nemen tot een wegrestaurant gerund door een man die wanhopig op zoek is naar gezelschap.

5. Aflevering 5

Terwijl Bonnie tracht haar sporen te wissen en haar wond te verzorgen, probeert James uit te vogelen hoe de zaken ervoor staan met Alyssa.

6. Aflevering 6

Alyssa besluit dat het tijd is om dingen recht te zetten aan het thuisfront. James is op zoek naar een nieuw plan en Bonnie pakt de draad van de wraak met frisse moed op.

7. Aflevering 7

Nadat James heeft ontdekt wat Bonnies ware doel is, haast hij zich naar Alyssa om haar te helpen en ontvouwt zich een zenuwslopende confrontatie in het café.

8. Aflevering 8

Alyssa probeert wanhopig de herinneringen aan de nacht in het huis van Clive uit haar hoofd te bannen en verdwijnt plotseling, waardoor James in paniek raakt.

Yeah

Leuk. Best genoten van seizoen 1. Simpel, maar onderhoudend vermaak.

avatar van Daan258

Daan258

Laat dit 2e seizoen maar komen:)

avatar van Esteban

Esteban

Nog geen 5 minuten na de release van dit tweede seizoen, werd een bepaald iets al meteen massaal gespoiled op het internet. Dat is dan weer jammer.

Ajax&Litmanen1

Als je het maar voor je blijft houden. Ik kom pas ergens volgende week ofzo aan dit seizoen toe

avatar van Germ_mm

Germ_mm

Prima vervolg met wederom een soundtrack om van te smullen.

avatar van JorisTVmeter

JorisTVmeter

Nog beter dan het eerste seizoen.

Ajax&Litmanen1

Ik ben er wat minder kapot van. Seizoen 1 keek leuk weg, maar was geen hoogvlieger. Seizoen 2 vind ik inhoudelijk minder sterk omdat het verhaal me niet zo boeide. Met 8 afleveringen van iets meer dan 20 minuten ben je er wel snel doorheen en was het ieder geval een avondje vermaak. Maar hier mogen ze het wel bij laten wat mij betreft.

avatar van Esteban

Esteban

Goed nieuws voor jou dan, de bedenker heeft al laten weten dat er geen derde seizoen op de planning staat wat Netflix betreft.

Ajax&Litmanen1

Ach, goed nieuws. Ik had een derde seizoen nog best gekeken. Maar echt nodig is het bepaald niet. Dit zijn van die hap slik weg serietjes voor 1 avond.

avatar van brawljeff

brawljeff

Heerlijke wegkijkserie, vooral dankzij de heerlijk cynische personages en de mooie soundtrack. Dit seizoen vond ik qua verhaal en spanning nog net iets beter dan het eerste seizoen. Zou er vrede mee hebben als dit het laatste seizoen was, maar een vervolg zou de serie ook niet misstaan.

avatar van Psycho-M

Psycho-M

Oh shit,

Ik heb helemaal gemist dat seizoen 2 al te bekijken is.

Daar ga ik komend weekend maar eens tijd voor maken dan.

avatar van aslan

aslan

Ook de score van Graham Coxon maakt deze serie tot iets bijzonders.

Knap!

avatar van Pepino

Pepino

Niet beter, maar ook niet persé slechter dan het eerste seizoen. Gewoon weer knap gemaakt entertainment, met zeer goede acteerprestaties!

Een derde seizoen hoeft niet meer, het is helemaal prima zoals het nu is.

avatar van Daan258

Daan258

Ook een erg vermakelijk 2e seizoen!

Lekker droog en akward Misschien niet zo sterk als seizoen 1 maar een dikke voldoende zeker.

Mooi afgerond eind met dit seizoen