ad
  • 8.142.175 stemmen

Who Pays the Ferryman? (1977)

Show titel: Who Pays the Ferryman?

IMDb beoordeling: 8,1 (161)

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 8

Datum van release: maandag 7 november 1977

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Who Pays the Ferryman?

Afleveringen Seizoen 1 (1977)

1. 1. Return to Yesterday

7. 7. A River to Cross

8. 8. The Daughters of Themis

avatar van ZAP!

ZAP!

Komt een beetje belegen en ouderwets over, maar t/m afl. 7 vind ik het genoeg sterke elementen hebben om me er niet teveel aan te storen, net als aan de vele scènes die overduidelijk in de studio zijn opgenomen. Maar in de laatste aflevering gaat het mij teveel uit de bocht, wanneer Annika even vals wordt als haar moeder (niet verwonderlijk misschien, maar goed) en ons aller Leandros op oorlogspad gaat voor een ouderwets potje bitterzoete wraak. Was hij terug in de tijd echt verliefd geweest, dan had hij na de oorlog niet kunnen wachten om terug te gaan, nietwaar?

Krap drie sterren dan maar.