Mijn Series +

Het Zonnetje in Huis - Seizoen 2 (1995)

Alternatieve titel: 't Zonnetje in Huis

Nederland

ontwikkeld door Joop van den Ende
met John Kraaykamp, Johnny Kraaykamp Jr en Martine Bijl

Het verhaal begint bij de begrafenis van Agneta Bovenkerk, de echtgenote van weduwnaar Piet Bovenkerk. Na afloop komen diens zoon Erik en schoondochter Catharina thuis en krijgen ze onverwachts bezoek van de oude Bovenkerk. Hij wil bij hen in huis komen wonen nu zijn vrouw dood is. Beiden zijn daar niet blij mee, vooral Cath niet. Piet is namelijk een grote zeur die haar alleen maar tot last is. Al vanaf dag 1 probeert ze hem uit huis te krijgen. Natuurlijk lukt dat nooit. Daarnaast zorgt de oude Piet Bovenkerk voor een hoop ellende, narigheid die voor de kijkers thuis om te lachen is.

1. Belangrijke Klant
  10. Verliefd
  11. De Seance
  12. Geld Maakt Niet Gelukkig
  13. De Suprise Party

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.