Mijn Series +

Het Zonnetje in Huis - Seizoen 1 (1993-1994)

Alternatieve titel: 't Zonnetje in Huis

Nederland

ontwikkeld door Joop van den Ende
met John Kraaykamp, Johnny Kraaykamp Jr. en Martine Bijl

Het verhaal begint bij de begrafenis van Agneta Bovenkerk, de echtgenote van weduwnaar Piet Bovenkerk. Na afloop komen diens zoon Erik en schoondochter Catharina thuis en krijgen ze onverwachts bezoek van de oude Bovenkerk. Hij wil bij hen in huis komen wonen nu zijn vrouw dood is. Beiden zijn daar niet blij mee, vooral Cath niet. Piet is namelijk een grote zeur die haar alleen maar tot last is. Al vanaf dag 1 probeert ze hem uit huis te krijgen. Natuurlijk lukt dat nooit. Daarnaast zorgt de oude Piet Bovenkerk voor een hoop ellende, narigheid die voor de kijkers thuis om te lachen is.

1. Het Begin
  10. Moederschap
  11. Gij Zult Niet Slapen
  12. Kopje Onder
  13. Goede Wijn Behoeft Geen Krans
Redelijk wat afleveringen van gezien. Was wel leuk.

avatar van daan258
Geinig om dit weer terug te zien na heel wat jaartjes. Goed is het niet maar voor even tussen door prima.