Mijn Series +

Down the Road - Seizoen 2 (2019)

Belgiƫ
Reality

met Dieter Coppens

In 'Down the Road' gaat Dieter Coppens samen met zes jongvolwassenen met het syndroom van Down een avontuurlijke uitdaging aan. Ze maken een roadtrip door verschillende landen. Voor iedereen die mee op reis vertrekt, komt dit avontuur op een ideaal moment. Allen staan ze op een kruispunt in hun leven. De zes mensen die met Dieter op reis vertrekken, zijn allemaal op zoek naar vrienden die weten wat het is om anders te zijn, maar ook naar vrijheid, avontuur, liefde, en nieuwe ervaringen. Door samen op reis te gaan, wil Dieter ook een beter beeld krijgen van wat het is om te leven met het syndroom van Down.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
avatar van Dorstigjimmyke
Toch een prachtig seizoen. De interactie tussen de deelnemers was uitstekend. Vooral de jongens vond ik heel aangenaam om te zien. Maarten die in alles gevaar zag, maar ook heel veel weetjes had. Ik wist ook niet dat Zuid-Afrika drie hoofdsteden had. Jens was dan weer de man die alles durfde en iedereen gerust stelde. Ook Dieter Coppens is een uitstekende begeleider van deze groep. Saar bleef dan wel meer op de achtergrond, maar de keren dat ze in beeld kwam vond ik het uitstekend. Heel leuke activiteiten die de groep deed en wat een prachtig landschap heeft dat Zuid-Afrika toch. Van mij mag dezelfde groep nog een seizoen maken. 5 sterren.

Jammer dat ik seizoen 1 gemist heb , kan ik dat nog ergens terug kijken? Dorstigjimmyke

avatar van Dorstigjimmyke
stinissen Dat staat op vrtnu. Daar heb ik nu een aflevering van gezien, maar ik vind de mensen in seizoen 2 wel beter.

Die zender heb ik niet...

avatar van JorisTVmeter
stinissen.

Gewoon online even registreren

Prachtig programma. Coppens is zo goed hierin. Voelt ook allemaal net wat echter dan de programma's met Johnny de Mol (die het op zijn manier ook leuk doet, daar niet van).