Mijn Series +

Down the Road - Seizoen 1 (2018)

Belgiƫ
Reality

met Dieter Coppens

In 'Down the Road' gaat Dieter Coppens samen met zes jongvolwassenen met het syndroom van Down een avontuurlijke uitdaging aan. Ze maken een roadtrip door verschillende landen. Voor iedereen die mee op reis vertrekt, komt dit avontuur op een ideaal moment. Allen staan ze op een kruispunt in hun leven. De zes mensen die met Dieter op reis vertrekken, zijn allemaal op zoek naar vrienden die weten wat het is om anders te zijn, maar ook naar vrijheid, avontuur, liefde, en nieuwe ervaringen. Door samen op reis te gaan, wil Dieter ook een beter beeld krijgen van wat het is om te leven met het syndroom van Down.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van Dorstigjimmyke
Seizoen 2 is vandaag gestart. Heel leuk om te zien hoe positief mensen met down in het leven staan. Veel positiever dan de doorsnee mens. Altijd wel leuke mensen tussen. Natuurlijk is het ook wel wat makkelijk om met dit programma te scoren. Het heeft een hoog aaibaarheidsgehalte.